Wstępniak

Witam na blogu poświęconym serii Akademii Wampirów autorstwa Richelle Mead. Będę tutaj publikować moje teksty oparte twórczości pani Mead.
Pierwszą serią jest Punkt widzenia Dymitra. Opiszę znane zksiążek wydarzenia oczami Rosjanina. Będą to luźne fragmenty, szczególnych zdarzeń.


niedziela, 4 listopada 2012

Ogłoszenie

Miałam dodać coś w październiku, ale nie miałam czasu, weny, ani głowy do tego. Nie ukrywam, że ten projekt jest mniej ważny dla mnie i ostatnio nie czuję pociągu do AW. Nie piszę, że już nic tutaj nie wrzucę, informuję tylko, że nie wiem kiedy to nastąpi. Zaglądajcie tutaj, bo może coś się pojawi. Jeśli macie jakieś pytanie piszcie pod tym postem lub na gg 8612590.

Pozdrawiam ciepło

8 komentarzy:

  1. nie wiem jak to się stało, że nie zauważyłam poprzedniego rozdziału! bardzo żałuję, że na razie nie planujesz wrzucić kolejnego fragmentu;( bardzo dobrze mi się czyta. mam nadzieję, że w najbliższym czasie ponownie poczujesz pociąg do AW ;D życzę weny:)
    pozdrawiam Starlight:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że pociąg do AW wybuchnie podwójnie :D jestem zdruzgotana, że nie planujesz wrzucić kolejnego fragmentu :( czekam z niecierpliwością na twój powrót weny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dodasz nowy rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, bardzo podoba mi się twój blog więc nominuję go do The Versatile Blogger Award :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem ciekawy kiedy będzie jakiś film

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne
    Ale kiedy następny
    I życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomożecie? https://www.indiegogo.com/projects/frostbite-a-vampire-academy-film#/story

    OdpowiedzUsuń